Not known Details About تینیجر

Wiki Article

ما بیشتر صحبت نمی کنیم تا شما خود با دیدن این سریال از جذابیت آن لذت ببرید.

اشتباه نکنید؛ درست است که رقص و موسیقی جزئی از این سریال است، اما در کنار آن بیش از آنکه فکرش را بکنید به موضوعات بسیار مهمی میپردازد.

این یعنی اینکه الیرابت و فرانسیسکا داپلر میشوند دختر دایی های یوناس. و حالا فرزند الیزابت یعنی شارلوت که مادر خود الیزابت هم هست، دوباره میشود دختر دایی یوناس! آن هم بعد از سه نسل!

در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیج های بسیاری تاسیس شده است که نظر افراد زیادی را به خودش جلب کرده است به شما توصیه می شود اگر می خواهید با نوجوانان و جوانان ترکیه آشنا شوید و اطلاعات بسیاری در زمینه فعالیت‌ هایی که انجام می دهند به دست آورید حتماً به شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید پیج هنرمندان ترکیه را در این شبکه جستجو کنید و بعد از این که این پیج را یافتید حتما آن را فالوو کنید تا از فعالیت‌ هایی که هنرمندان ترکیه انجام می‌ دهند با خبر شوید.

پس تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین سریال های تینیجری و فیلم های منتخب در این رده سنی را به شما معرفی کنیم. این فیلم ها می توانند گزینه مناسبی برای درک دغدغه های نوجوانان و جوانان در این رده سنی باشند.

جاشیو مارلون (تینیجر)؛ فلکس کرامر (بزرگسال)؛ والتر کری (پیر)

اگر شما عبارت تینیجر را در این شبکه جستجو کنید به نتایج بسیار عالی دست پیدا می کنید زیرا بسیاری از پیج ها برای آموزش نوجوانان و جوانان فعالیت های بسیاری در این شبکه انجام می دهند پس شما با یک سرچ ساده می توانید با تمام این افراد آشنا شوید و پیج اصلی آن‌ ها را پیدا و دنبال کنید.

اما معنی بلاگر را برخی ها با تینیجر مقایسه می کنند. در چند سال اخیر اصطلاحات زیادی در بستر اینترنت به وجود آمده است که می توان به تینیجر اشاره کرد. این اصطلاح نیز ریشه ای لاتین دارد و در فرهنگ لغت های انگلیسی آمده است که به افرادی گفته می شود که بین ۱۳  تا ۱۹ سال سن دارد. اما اینکه این اصطلاح چه ارتباطی به معنی بلاگر دارد، بستگی به این دارد که مفهوم شما از آن چیست.

مارتا از طریق بارتوش به تیدمان ها هم مرتبط میشود. اما در مورد داپلر ها چطور؟ دایی بزرگ بزرگ مارتا نوح یا همان هانو تاوبر است. از آن جایی که نوح با الیزابت داپلر ازدواج میکند و میشوند والدین شارلوت داپلر، در اینجا مارتا با داپلر ها مرتبط میشود.

این مجموعه که بر اساس مجموعه کتاب های پر فروش «سارا شپرد» ساخته شده است، داستان چهار دوست صمیمی را پس از گم شدن رهبر گروهشان دنبال میکند.

بهترین سریال های تینیجری تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد.

تینیجرهای آمریکایی چه فعالیت هایی را برای کسب شهرت انجام می دهند؟

وقایع بعدی سریال به حدی جنون آمیز بود که به کلی این موضوع را از یاد مخاطب میبرد.

در این سریال شاهد اشتباهات تینیجر افراد و شانس دوباره و سه باره و چهار باره آنها بودیم. اگه فکر میکنید که بازی تاج و تخت پر از روابط خانوادگی عجیب بود، باید بگم که سخت در اشتباهید و باید دارک رو ببینید تا بفهمید چی میگم.

Report this wiki page